Septyni iš dešimties didžiausių elektromobilių gamintojų pasitiki „Continental“ padangomis

·         „Continental“ padangos montuojamos viso pasaulio gamyklose surenkamuose elektromobiliuose;

·         „Continental“ padangas renkasi „Tesla“, „Porsche“, „Mercedes-Benz“, „Kia“, „BYD“, „Ford“ markių gamintojai.

Hanoveris (Vokietija), 2022 m. kovo mėn. Aukščiausios klasės padangų gamintojas „Continental“ plečia elektromobiliams skirtų padangų gamą. 2021 metais septyni iš dešimties didžiausių elektromobilių gamintojų pasaulyje savo elektromobiliams rinkosi "Continental" padangas. Tai apima ir „Tesla“, taip pat „Porsche“ ir „Mercedes-Benz“ – šių markių elektromobiliai iš gamyklos išrieda su „Continental“ padangomis. Taip pat jomis pasitiki ir kaip originalią įrangą montuoja „Kia“, „BYD“, taip pat „Ford“ elektromobilių gamintojai.
 
„Kuriame padangas skirtingiems elektromobiliams ir skirtingoms naudojimo paskirtims nuo mažų miesto elektromobilių iki bekelei skirtų SUV automobilių. Didžiuojamės, kad tiek daug gamintojų visame pasaulyje pasitiki mūsų gaminiais – tai yra geriausias mūsų patirties gaminant aukščiausios klasės padangas įrodymas, – sako Davidas O‘Donnell, „Continental“ Padangų originalios įrangos padalinio vadovas. – Kadangi padangos yra vienintelė automobilio kontakto su keliu vieta, jos yra labai svarbus elementas užtikrinantis gamintojo numatytas automobilio valdymo savybes.“
 
Padangų kūrimas yra optimalaus balanso tarp saugumo, efektyvumo ir komforto parinkimas. O elektromobiliams be stabdymo ir valdymo savybių dar labai svarbu ir rida, triukšmingumas ir pasipriešinimas riedėjimui. Visos šiuolaikinės „Continental“ padangos yra pritaikytos elektromobiliams ir didina jų nuvažiuojamą atstumą. O naudojant šias padangas įprastiems automobiliams jos leidžia sumažinti degalų sąnaudas.
 
Mažesnis pasipriešinimas riedėjimui didina elektromobilių efektyvumą
Kuriant padangas itin svarbus ir pasipriešinimo riedėjimui mažinimas. „Su mažesnio pasipriešinimo riedėjimui padangomis prisidedame prie tvaresnio ir draugiškesnio aplinkai mobilumo. Savo patirtį kuriant padangas apjungiame su daugybe atliktų praktinių bandymų ir bendradarbiavimu su didžiausiais automobilių gamintojais, – sako dr. Holger Lange, „Continental“ Originalios padangų kūrimo įrangos padalinio vadovas. – Neseniai pristatėme specialiai „Stellantis“ grupės markės „Peugeot“, „DS“ ir „Opel“ automobiliams sukurtas padangas, kurios pasižymi net 17 proc. didesniu energijos naudojimo efektyvumu nei nurodo ES padangų ženklinimo A klasės reikalavimai.“ To pasiekti leido tokie sprendimai kaip pažangi padangų konstrukcija ir ypatingas protektoriaus mišinys, užtikrinantis geriausias savybes tiek kalbant apie pasipriešinimą riedėjimui, tiek ir stabdymą ant šlapios dangos.
 
„Continental“ tyrimų duomenimis, padangos lemia iki 20 proc. viso automobilio sukuriamo pasipriešinimo. O mažas pasipriešinimas riedėjimui yra itin svarbus elektromobilių savininkams, kurie teikia prioritetą efektyviam energijos naudojimui.
 
 
Naujos padangų technologijos ir konstrukcijos
Taip pat „Continental“ kuria specialias technologijas, pritaikytas elektromobilių padangoms. „ContSilent“ technologija gali iki devynių decibelų sumažinti riedančių padangų keliamą triukšmą salone. Tam vidinė padangos dalis turi specialų sluoksnį, sugeriantį važiavimo metu atsirandančias vibracijas. Ši technologija neįtakoja kitų padangų savybių, tokių kaip degalų sąnaudos, maksimali apkrova ar maksimalus greitis.
 
„ContiSeal“ technologija leidžia tęsti kelionę net ir pradūrus padangą, todėl nereikia vežiotis atsarginio rato. Tai leidžia sutaupyti papildomo svorio ir atitinkamai padidinti nuvažiuojamą atstumą. Padangos viduje esantis itin elastingas sluoksnis per sekundžių dalis užpildo pažeistą padangos vietą – taip gali būti patikimai užsandarinta apie 80 proc. ir net iki 5 milimetrų skersmens siekiančių pažeidimų.
 
Taip pat sparčiai populiarėjant elektromobiliams keičiasi ir reikalavimai padangų konstrukcijai, pavyzdžiui, atsižvelgiant į didesnį elektromobilių svorį. Nuo 2021 metų „Continental“ pradėjo gaminti naujo HL apkrovos indekso padangas – palyginti su XL indekso padangomis, kurių maksimali apkrova buvo iki 750 kilogramų, šių padangų apkrova yra 10 proc. didesnė ir siekia 825 kilogramus.